Prodej nemovitosti má podobné náležitosti jako prodej jakéhokoliv jiného produktu nebo služby. Vzhledem k tomu, že hodnota nemovitostí se pohybuje v řádech milionů korun, je na místě mít nejdříve promyšlenou prodejní strategii. Díky tomu budete mít představu, jakého kupujícího hledáte.
TIP: Pokud si chcete cenu orientačně ověřit, můžete využít online formulář pro nacenění zdarma.
Naši realitní makléři ji připravují ke každé nabídce. Najdete v ní všechny parametry, které zvažují, jaké cílové skupině budou přizpůsobovat propagaci, jaké komunikační kanály využijí a v neposlední řadě, jakou zvolí prodejní cenu.
Na základě všech zmíněných okolností připraví harmonogram postupu, včetně návrhu práce s cenou v závislosti na průběžném hodnocení výstupů reportů. Klíčem k úspěšnému prodeji je individuální přístup
Makléři každý případ posuzují individuálně, využívají pro propagaci různé kanály s tím, že některé posilují. Mohou zvolit například propagaci převážně na sociálních sítích. Někdy se rozhodnou zaměřit na propagaci v dané lokalitě a využívají hlavně plachty, letáky a inzerci v místním tisku.
To, pro koho je nemovitost vhodná, ovlivní fotografie i textace inzerátu
Pokud máte dům vhodný pro rodinu, bude propagace obsahovat informace ke školkám a školám v okolí, bezpečnosti a možnostech vyžití dětí.
Naopak pokud máte menší byt v centru, může se komunikace zaměřit na cizince nebo investory, kteří hledají vhodný byt na pronájmy a bude vypadat jinak než v prvním uvedeném případě.
V GEPARD REALITY nabízíme individuální a profesionální přístup k prodeji nebo pronájmu nemovitosti, který staví na bohatých zkušenostech a prověřených postupech.
Neváhejte si domluvit nezávaznou konzultaci zdarma.